VšĮ „PRIC“ įgyvendino projektą

VšĮ „PRIC“ įgyvendino projektą „Turizmo paslaugų pardavimų apimčių didinimas naudojant elektronines sistemas ir socialinius tinklus“
(ŠAKI-LEADER-1C-M-9-6-2021).
Projektas įgyvendintaas pagal VPS II prioriteto priemonę „Vietos projektų pareiškėjų ir vykdytojų mokymas, įgūdžių įgijimas“ (KODAS LEADER-19.2-SAVA-3).
Tai ne pelno pojektas, kurį VšĮ „PRIC“ įgyvendino be partnerių. Prašomos paramos dydis buvo - 7 828,00 eurai.
Projekto tikslas -įgyti papildomų žinių apie turizmo paslaugų pardavimo galimybes, naudojantis elektroninėmis priemonėmis ir socialiniais tinklais bei panaudoti įgytas žinias didinant turizmo paslaugų ir prekių pardavimus.
Projekto uždaviniai:
1.Suorganizuoti 15 asmenų (Šakių rajono turizmo paslaugų teikėjų ir prekių, susijusių su turizmu, gamintojų) mokymus, kurie leistų įgyti naujų kompetencijų.
2.Suorganizuoti mokymus 5 temomis:
Turizmo marketingas. Užsienio regionų pavyzdžiai (8 val.);
2.2. Pardavimų svarba (8 val.);
Klientų aptarnavimas ir komandinis darbas (8 val.);
2.4. Turistų įgeidžiai. Kaip juos pritraukti gyvąja gamta (8 val.);
2.5. Vaizdo ir video komunikacijos ABC. Kaip pritraukti ir pavienį turistą (8 val.).
2021 m. lapkričio 16 d. Zyplių dvaro ansamblyje, restorane “Kuchmistrai“ vyko penktieji ir baigiamieji mokymai, kurių tema – „Vaizdo ir video komunikacijos ABC. Kaip pritraukti ir pavienį turistą“. Lektoriai net trys – Eimantas Kačergis, Tomas Kairiūnas, Tomas Juknevičius!!! Jie užbūrė auditoriją pasakojimais, žiniomis, patirtimi, kelionių išgyvenimais, patarimais ir pamokymais, kaip viešintis ir viešinti, kad komunikacija viešojoje erdvėje padėtų dirbti, kad padėtų teisingą žinią apie objektą, paslaugą ar pramogą skleisti, kad klientų patrauklumą didintų...
Projektas baigėsi, visi suplanuoti mokymai įvyko, žmonės noriai dalyvavo, savo patirtimi ir siekiais dalinosi, paskaitų su malonumu klausėsi!
Projekto metu apmokyta 15 Šakių rajono gyventojų iš visos Šakių krašto VVG strategijos vykdymo teritorijos profesionaliai ir kompetentingai pristatyti savo kraštą. Mokymai leido geriau įsisavinti elektroninio marketingo tendencijas, skatinti reklamos tobulinimą internete, o tai, be jokios abejonės, didina dalyvių ar jų atstovaujamų įmonių/įstaigų pardavimo apimtis.
VšĮ „PRIC“ vadovas Gediminas Naujokas džiaugiasi turizmo sektoriuje dirbančių žmonių tobulėjimu, jų siekiais dirbti kokybės kartelę keliant vis aukščiau!
Šakių krašto VVG linki, kad Zanavykiją turistai mylėtų taip, kaip myli ją patys Zanavykai!

Šakių krašto VVG informacija